Honlapkészítés, Webdesign, Facebook marketing specialista | Designabc

Facebook Ötletek, Közösségi Marketing, Keresőoptimalizálás (SEO) átólzéig | Designabc

Webmarketing attitűd a Facebookon is

Facebook oldalak egyedi módon cégeknek

Ismerős az érzés, amikor tudod, hogy tenni kéne valamit, de fogalmad sincs, hogyan? Az ügyfeleink nagy része általában ebben az állapotban keres fel minket. Szükségük van, hogy jelen legyenek a közösségi médiában, amelynek legnépszerűbb helye a Facebook.

Egy cég számára a Facebookon jelen lenni nem egyszerű dolog, hiszen a hatások itt nem közvetlenek, konkrét eladást a Facebookon valószínű, hogy nem fogsz végezni - hacsak nem webáruházat szeretnél a Facebookon. Egyedi nyelvezetre és penge felkészültségre van szükség. Beszélni kell a hozzájuk, kommunikálni, élni, zizegni! Már több, mint 3 millió magyar felhasználó találhat meg a közösségi média ezen szegmensében. Meggyőző szám, ugye?

Segítünk Neked, ha ez a helyzet:

  • Nem tudod, hogyan kezdj hozzá, de szeretnél fent lenni cégeddel is
  • Elakadtál a regisztráció során, elkél a tapasztalt kéz
  • Céged fent van, de nem oldalként, hanem személyként - így kiesel a Facebook marketing játékból
  • Szeretnél a többi oldaltól elütő, izléses, egyedi Facebook oldalt
  • Nincs ötlet, hogy miket és hogyan kellene megosztani a "vásárlóiddal"
  • Facebookon kívüli webmarketing szolgáltatásokat is szeretnél a Facebookon alkalmazni, pl. hírlevél feliratkozás, stb.
  • Akciókat szerveznél, de elfogytak az ötletek, vagy nem mersz belevágni
  • Fent van a céged, de rajtad kívül senki sem lájkolta még.

A közösségi média gyors, nem vár! Nem lehet később kezdeni, most klikkelj ide!

A keresőoptimalizált honlap 8 leghasznosabb ismérve

  • Előnyös helyen szerepel a keresőkben
  • Informatív, hasznos tartalma van
  • Kulcsszavakra optimalizált
  • Minél több hasznos hivatkozás mutat rá
  • Átlátható, tiszta kóddal rendelkezik
  • Használja a címsorokat
  • Beszédes hivatkozásokkal kapcsolódik
  • Látogatókat vonz a weboldaladra

8 extra hatékony a keresőoptimalizáló feladat

  • Tartalom optimalizálás és szövegírás
  • Link építés
  • Kulcsszóelemzés és kiválasztás
  • Konkurencia elemzés, célok meghatározása
  • Honlap analízis
  • Látogatói szokások elemzése
  • Optimalizált webdesign - Élménytervezés
  • Hasznosíthatóság tervezés

Tudod milyen állapotban van a honlapod most? Ingyenes vizsgálat! Klikkelj ide!

Mi a webmarketing hatása?

A webmarketing hatása, hogy növeli bevételeidet, azzal, hogy támogatja értékesítésedet. Az eredményes webmarketinghez konkrét célt kell választani, amelyet a weboldalon keresztül akarsz elérni. Így válik mérhetővé. A marketinget sohasem hagyhatod abba, mert akkor az összes addigi eredményed elveszítheted. A weben a hagyományos technikák is működnek, de léteznek speciálisan online felhasználásra szánt módszerek is. A hatásos webmarketing válságkezelő eszköz is egyben. A gazdaságilag kedvezőtlen helyzetben is megadja az előre menekülés lehetőségét.

Keresőmarketing

A keresőmarketing a keresőkben való hirdetés. Ezek a hirdetések - mint a Google Adwords és az Etarget is - jellemzően rövid, szöveges megfogalmazású, lényegre törő reklámok. A keresőmarketing feladata ezeknek a hirdetéseknek a kampányoknak a megtervezése és levezénylése. Nagy előny a többi reklámmal szemben, hogy ebben a hirdetési formában csak azért fizetni, ami eredményt hoz. Az Adwords hirdetésekben csak azért kell fizetni, ha valaki ráklikkelt a hirdetésedre, ezáltal látogatót szereztél. Ez az úgynevezett PPC - azaz Pay Per Click (klikkelés alapú fizetési) rendszer.

A keresőmarketing tevékenységünk során megtervezzük a kampányodat, figyelünk a költségekre, a hirdetésben szereplő kulcsszavakra, a megjelenésekre. A hirdetés sikerességét pontosan mérni tudjuk, így menet közben is lehetséges a változtatás. A keresőmarketing kiterjed arra is, hogy mi legyen hirdetés mögötti tartalom. A honlapodra érkezők ugyanis azzal a pozitív elhatározással érkeznek a honlapodra, hogy érdeklődjenek, vásároljanak, jelentkezzenek, stb. Hogy ezt a fajta attitűdöt megtartsuk, kapuoldalt (landing page) illesztünk a keresőhirdetésed mögé. A kapu oldalon cselekvésre szólítjuk fel, aminek az eredményét szintén képesek vagyunk mérni.

Webmarketing eszközök túlélőknek:

PPC: Adwords és Etarget kampányok tervezése
Keresőhirdetés/keresőmarketing kampányok a Google Adwords és az Etarget rendszerében

E-mail marketing
Hírlevelek/hírlevél kampányok tervezése

Értékesítést serkentő technikák
Kedvezmény, bizalom építés, kupon rendszer, kapu oldalak létrehozása

Statisztikák és elemzések készítése
Látogatói szokások elemzése, kampány elemzés

Automatizált rendszerek tervezése
pl: e-mail tanfolyam, automata válaszok, stb.

Webmarketing akciók tervezése
Marketing akciók a honlapodon, kereszt értékesítési csatornák felkutatása, tanácsadói honlap készítése

Webmarketing terv készítése
Előre tervezett folyamatok tervezése meghatározott időhosszra, negyed éves, fél éves, egész éves ciklusokra.

Banner tervezés
Banner koncepciók gyártása

Érdekel a webmarketing a gyakorlatban is? Kérd szakmai ajánlatunkat! Klikkelj ide!

CloseContact

Mit nyersz a webmarketing eszközökkel?

  • Weboldaladat a keresők is számon tartják
  • Több látogatót, hatékony értékesítést
  • Hasznos információkat tartalmazó rendszeres hírleveleket
  • Interaktív értékesítési rendszert
  • Elemzést és fejlesztést
  • Keresőoptimalizált weboldalt
  • Egyedi, értékes tartalmat

 

Elégedettség garantálva